Zup

Moshi Moshi!

Sitter här och degar mig framför datorn, hmm vad ska man hitta på idag då? ingen aning ska väl ta det lugnt med min arm kanske, ska väl slänga in mig i duschen och försöka duscha utan att blöta där dom tog ut den igår.
Har suttit och kollar på youtube älskar dessa videosar:

Påminner mig lite om mina egna kissar på morgonen, haha fast ester stirrar på mig sen kommer en tass på kinden, Kira hoppar runt i sängen och sen slickar en i ansiktet.:P haha mina katter<3 i love them.
Ska nog ta och åka till norrköping nästa helg så funderar på att kolla runt efter någon billig tåg resa, hatar ju att åka buss långt.
får se hur det går.

Men men nu ska jag kolla lite bloggar och sen in i duschen så uppdaterar lite senare, ska försöka lägga upp lite bilder med sen. Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0