back home again

Moshi Moshi!

Gaah, jag är seg nu och har ont ihuvdet plus halsen:( ska ta och göra mig lite te efter jag uppdaterat bloggen. Har ju varit på stan i hela eftermiddagen med simon och shoppat. har nu köpt hem en fleeströja och gummistövlar tills praktiken börjar på tisdag. har köpt hem smink, foundation, puder, mascara, hårspray sån skit som man använder^^ shampoo, godis, ansiktsmasker och andra små grejor.

Blev och käka på donken idag med, mm McFish, jummy, älskar deras fiskburgare.:D på tal om inget. ska ta och fixa lite te nu och bråka med min lilla Kisse. skriver mer senare när huvudvärken är över. chu chu<3

Jag vill ha körkort tack och bil:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0