back home

Moshi Moshi!

Då var man tillbaka hemma, jag gillar verkligen stället. är som en liten bondgård:D thihi jätte go katt som hade fått små kattungar. blev fan helt kär<3<3 så cawaii. fanns grisar, getter, gäss och hästar. massa djur och jag som älskar djur, det låter helt jätte bra, ska höra med Arbetsförmedligen på fredag om hur länge dom tycker jag ska praktisera osv och fixa med skjuts ut dit. så har lite att göra nu iveckan, fixa gummistövlar och sånt bland annat. men jag skulle absolut kunna tänka mig att praktisera där.
Fick en sån underbart glad känsla när jag var där.

Nu är jag i alla fall hem, har hunnit vara på ica och handlat och satt upp en tvätttid. så nu blir det lite kaffe och ringa hem till mor och berätta dom glada nyheterna. hörs om en stund:D Chu<3

Gammal bild men humöret är det samma:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0