Ego Boost(warning alot of pics)

I min uttråkighet och sömnlöshet, bestämde jag mig för att lägga upp lite gamla bilder på hur jag har varit. sen älskar jag att kolla på gamla bilder, minnas tiden bilden togs, känslorna osv. det är något specielt med bilder. Well enjoy.



Sitter och donken med Emma i kholm:D

Filmkväll hos Micka:D

Misslyckad färgning^^

Blondie i typ 7an? 8an? hmm kommer iaf ihåg att efter bilden blev tagen kommentera emma ett träd med lampor i^^,

Första gången jag blev brunett, bilden tagen i Gamle By

En sen sommarkväll

Foto dag med Emz<3

Bara för jag har glimten i ögat;) haha

Mitt osminkade öga


Sommar dag med emma<3

Emma och jag varit och besökt Chrille, osminkad är alltid charmigt

Älskar denna bilden, energin

Bara för jag har glasögon^^

Känns som lite mystik bilden, jag vet inte men jag älskar den

Sommaren innan man fyllde 18, när emmas kusins kompisar stötte på oss^^haha

A sad day

Första bilden efter min tandställning blev borttagen.<3

Jag och min babe Emma<3

Första gången i kholm när emma och jag träffa micke och Robban

Emma och jag älskar att shoppa:D

En av mina tidiga morgon promenader

En outfit

Sen sommarkväll

Feel the pain. minns att jag var ledsen när jag tog denna bilden, där av kedjan mitt i bilden.

Också en tidigt morgon promenad

The mysteri

Im looking for you...

Älskar att jag ser så fridfull ut på denna bilden

Yo whats up? alltid kul att leka med en kamera

Omg no hair:P haha la upp denna bilden och lura simon att jag klippt av mig håret^^

Men det hade jag inte^^ haha

Bilder innan streetdance avslutningen, Emma ville jag skulle leka modell.

Sleepy

Yo mate! im a street girl

Haajajaja

Kick ya ass

haha bara för detta ser inte ut som jag även om det är jag^^ haha

Oj blev visst fler bilder än jag tänkt mig:P haha aja spelar roll jag tvingar ingen att kolla på dom;P
Men ni som palla kolla på alla, hitta ni någon favorit. Kommentera i så fall. ja e nyfiken. Chu<3

Kommentarer
Postat av: emma

Gilla, älskar gamla bilder <3

2010-09-18 @ 16:45:01
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0