Friday right?

Moshi Moshi!

Vakna upp med ett ont knä idag, fnys orkar inte med mitt ben snart, inte orkar jag dra mig i regnet till vårdcentralen heller så det får vänta tills på måndag helt enkelt. måste endå förbi ungdomsmottagningen då och ta bort p-staven som bara krånglar för mig. suck.

Måste till af på måndag med, orkar inte idag, eller orkar gör jag men vill inte gå ut i regnet och känner för att vila mitt knä. hej hopp smörja med massa zon, hjälper ju iaf lite.:P

Min morgon förövrig har spenderats genom att kolla igenom nya ellos katalogen jag fick i brevlådan:D omg jag vill så gärna ha dom snygga skorna där i. fått värdecheckar till ica och åhlens idag med. yay.
Har även suttit och kollat på 2ne1tv:D haha alltid lika kul att kolla på:D

Nu ska jag busa med kira innan han har sönder något. hörs sen. Chu<3

Saknar klätterhallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0