hmm många timmar senare

Moshi Moshi!

Är helt slut och mitt ben värker satan just nu:S fan måste ringa vårdcentralen i morgon.
Praktiken var iaf rolig, har fått städa stallet, lekt med den ûber goa kattungen som blev såld idag, målat ett stall, gått med hästar och åsnor. Har iaf varit en helt okej dag trots den otroliga kylan som var, höll nästan på att frysa ihjäl ett tag men lyckligtvis överlevde jag:P haha sen när jag kom hem blev det byta om och sen gå ner i tvättstugan, handla, laga mat och hämta hem den ny tvätta tvätten:P

Så nu är jag dö trött och ska nörda msn och GG sen charmed. så uppdaterar lite senare efter lite vila.

Chu Chu<3

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0