It all starts with

Moshi Moshi!

Sitter och segar framför datorn, har nyligen ätit gyros:D jummy jummy, sitter och dricker energidryck nu och kollar på charmed, har bestämt mig för att se alla säsonger igen. Följde den serien när jag var mindre tycker den är väldigt bra faktiskt:D
Är viserligen bara på säsong 1 en så länge men jag ska nog klara av alla 8 säsonger för eller senare:P

Hmm secrets and guys, haha sitter fast i det avsnittet. haha det är bra. Måste hålla mig vaken tills klockan minst blir nio så jag inte vaknar för tidigt i morgon, måste fixa min dygns rytm nu när jag ska börja praktiken på tisdag. Har lite att fixa tills dess så, men hmm funderar på att gå ut och diska bara för att hålla mig själv sysselsatt. haha får se vad jag gör.

Nu ska jag iaf se färdigt detta avsnittet eftersom det är mitt favorite avsnitt. Hörs senare. Chu<3

Början av serien

Slutet av serien

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0