Kiss and make up

Moshi Moshi!

Sitter här och nördar dator igen, halv kollar på 7th heaven som går på tvn just nu. älskar det programmet fortfarande, har alla säsonger tillochmed ^^,
haha älskar btw 2ne1 go away mv, dock borde nog CL träna på sitt skådespeleri men starkt gjort för första gången. är helt kär i deras album, ända jag lyssnar på just nu om jag ska vara ärlig^^

simon sitter och försöker lägga färdigt sitt pussel, haha jag fattar inte hur han orkar är ju super tråkigt efter typ 5 min. men aa han försökte få Emil att hjälpa han igår, men det gick inte så bra med det^^ hah dom satt bara och snacka om teknink magasinet. måste iaf säga att det är väldigt underhållande att lyssna på dom två när dom snackar för det spårar ju alltid ur efter en stund:P

Idag hoppas jag jag får mina nya böcker, längtar nästan lite för mycket efter att kunna läsa dom, det är nya GG boken och en Fear Street bok. har alla Gossip Girl böcker som kommit ut än så länge.:D tror det finns några till som inte är översatta en också. men ska dricka upp mitt kaffe och sen slänga in mig i duschen eller ta ett bad för benet.
Försöker komma på något vettigt att göra med mitt onda ben, men jag vet inte vad jag ska göra emellan åt kan jag knappt stå eller sitta utan att det gör skit ont. aja bara bita ihop och om det inte går över efter helgen får jag väl dra mig till en läkare.

Nah vi hörs sen Kira vill leka. chu<3

I was trying to make a heart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0