mayonaka

Oyasuminasai!

Det är sent, klockan slog precis tolv så det är mayonaka nu:P hehe lär mig mer och mer japanska:D
Känner mig på lite bättre humör nu, tycker det fortfarande är lite tråkigt, önskar man kunde bli glatt överraskad någon gång av att sina vänner kom och hälsa på;) genki genki

men men får väl se vad som händer helt enkelt, sitter och tittar på csi just nu, spännande dock har jag redan sätt avsnittet så jag vet vem mördaren är^^ haha men det är bra. blir glo på lite two and a half men, just shoot me eller någon annan rolig komedi serie som går.

Men nu ska jag återgå till csi och försöka lära mig lite mer japanska, låna ju hem tre böcker från bibloteket så bäst att göra något använtbart av dom. kanske får tankarna på annat då.
Hoppas på gladare humör imorgon. hörs då. Jaane! chu chu<3


Kanashii desu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0