Secret Admirer

Moshi Moshi!

Nu sitter jag här vi datorn igen, känner mig förkyld så sitter och hoppas att GG boken kommer på måndag och att någon kan lista ut varför mitt ben gör så otroligt ont emellan åt.
Men idag har jag försökt tagit igen mig, har ägnat en tid åt att läsa ut min fear street bok:


Den var faktiskt väldigt bra, älskar alla hans böcker, har jag gjort sen jag var liten, ska samla alla jag kan hitta.:D även om dom är på engelska. tycker nog dom till och med är bättre att läsa på engelska, dom håller lite längre då tycker jag, fast ändå är en sån bok utläst på högst två timmar.
Har nu fyra stycken fear street böcker:
1. Switched
2. The Stepsister
3. Halloween Party
4. Secret Admirer

sen har jag typ 20 stycken kalla kårar om inte mer^^, men men jag vet att jag är en liten boknörd. Har allt för många böcker, inte ens tre bokhyller räcker till dom:S haha. kanske skulle sälja av med lite böcker jag aldrig läser och som jag aldrig kommer att läsa. hmm får ta och kolla igenom alla böcker någon dag.
NAh nu funderar jag på att göra mig lite te för halsens skull, köpte ett nytt te idag, ska lägga upp lite bilder sen.
Men nu ska jag göra lite te och kolla igenom happy nuts. skriver sen.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0