seg hjärna

Moshi Moshi

Min morgon har spenderats med massa Gossip Girl, har sätt nya avsnittet, mycket bra mycket bra. längtar redan till nästa avsnitt:D Har även suttit och läst boken. vilken nörd jag är^^,
Fick samtal om praktik plats idag, ska försöka åka ditt och kolla läget så jag kanske får en praktik plats. Jag håller en tumme, och hoppas att jag kan få skjuts ut dit imorgon, kan ju liksom inte gå eller cykla just nu på grund av mitt ben. fan vad ont det gjorde när jag skulle tvätta håret förut. bläää :( hoppas det går över.

Just nu sitter jag och lyssnar på 2ne1 ofc och leker med två datorer. Simon hämta ju hem våra datorer från Emils igår. så nu kan man spela igen. lol inte för jag tycker det är kul längre bara massa roligt folk i spelet^^,
Nu ska jag leta reda på något att äta för min mage kurrar. hörs om en stund. Chu<3

Go Away

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0