sick?

Moshi Moshi!

Börjar känna mig förkyld:( går och nyser, mina ögon gör ont och rinner, dum som jag är så har jag ändå linser i:( smart man är va ? men ja, vill man inte ha glasögon så vad gör man?

Tänkte slänga in en liten update innan jag ska tillbaka hem och börja laga mat.

Jag och min lilla skitunge kirachan^^,<3

Hade roligt med camen förut, haha tack emz som tipsa mig om programmet^^ dock funkar camen bara när det är ljust ute, haha den suger verkligen annars.
men men vad mer...hmm vakna hyfsat tidigt idag, så har för en gångs skull ätit frukost, vilket jag inte brukar göra:) har även varit på ica och fixat självskanning plus handlat hem lite mat och sånt.

Men nu ska jag kolla lite blogs och sen hem och fixa middag, så vi hörs senare.

Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0