Sleepy

Moshi Moshi!

Har suttit och sökt lite jobb, sitter och stör mig på värken i mitt ben och nördar msn.
Kira ligger och sover, funderar på vad man ska äta idag, är hungrig fast ändå inte:P
inte för jag vet hur man lyckas med det men jag lyckas med det mesta. hoppas att värken i mitt ben går över tills efter helgen annars måste jag gå och kolla upp det, har haft det i snart en vecka, börja i måndags:S har bara blivit att det gör ondare, i går gick det bra ett tag sen pang, aj börja gör skit ont igen:( Jag hoppas jag får böckerna jag beställt från bokus imorgon också. kom inget med posten idag. Emma du är brevbärare fixa:D:P haha

Nah sitter i alla fall fortfarande och lyssnar på 2ne1s album, dansa lite förut, gick inte så jätte bra för benet gör så ont:S men dum som jag är så dansar jag ändå. går ju inte låta bli, modu bakssu cheo, lalala.
Om man kanske skulle ringa och påminna mormor så hon kan fixa med min mobil räkning.

skriver mer sen. Chu<3
Nya bokhyllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0