Tisdag

Moshi Moshi!

suck det är alltid lika kul när man ser personer man vill prata med på msn som loggar ut precis sekunden efter du loggat in:p haha det slår aldrig fel. haha
Men men. jag har tvättat golvet idag för kira bestämde sig för att kräkas lite:S så då blev det att jag lika gärna kunde tvätta alla golv. Kira verkar iaf må mycket bättre nu. han springer och busar igen iaf så jag hoppas att det betyder att han känner sig bättre.

Ska försöka ta mig in till stan om en stund och handla hem lite smink, stövlar och sånt som inte blev av i söndags. Så ska snart dra mig in i badrummet och snygga till mig. för man är ju så charmig med morgon frisyr. eller hur emma?:P haha.

Nae nu ska jag läsa lite bloggar och så hörs vi när jag kommer hem sen. Chu Chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0