en halv flaska senare

Moshi moshi!
Rolig fest igår, kul att snacka me alla känns som det va ett tag sen sist ^^ hihi alltid kul.
ska nog dra till gymmet idag o va lite duktig så ska snart göra mej iordning, fuck va sjuk jag skiter i det.
jag vill träna, hej träningsnarkoman ja visst^^ önskar bara ja fått tbx min hörsel snart jobbigt att vara döv på ena örat. :S
måste handla på stan åt mor min med och en liten sväng förbi emma:D hihi men nu ska ja lyssna på musik o göra mej iordning tror ja:P hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0