En katt som vill ha frukost har ingen snoozeknapp.

God morgon världen!

Här sitter ja o dricker energidryck, e sjukt trött men tvättstugan ida för har typ inga rena kläder kvar:s haha får sluta låta det gå så här länge, eller lol har rena kläder men alla favisar e i tvätten;P haha har fan typ fyra garderober fulla av kläder:P men aja,  e fett trött kunde inte somna igår och fick nått cp ryck om att träna, haha får se om ja kanske går till gymmet sen, fast nu e ja ju så trött så lär säkert inte bli av:P haha

Men drömde sjukt skumma drömmar när ja väl somna, kommer ihåg lite o det e bara weird typ:P och denna text känns som den tappar alltsammanhang för ja är så trött att jainte tänker på vad ja skriver. aja ska kika på massa kläder istället orkar inte skriva så mkt men nått som tål att funderas på:
kärlek är som tidningsprenumationer, läser man inte varje dag kan man lika gärna ta lösnummer

haha den ni? jag tycker det stämmer ganska bra iaf;P haha nu blire lite frulle o fortsätta vidare me min dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0