Fuck you i can fly

Hallo!
Var ett tag sen sist nu, augustifesten e i gång för fullt så e typ knappt hemma, springer omkring på stan, träffar folk, dricker, kollar på live musik osv. bara har allmänt kul helt enkelt:D ¨
igår va det kul på munken, va me Emma, Micka, Nicke, Vicky & Jimmie, trevliga människor det där. sen blev det ta sista spånkan me micka o nicke hem, träffa på tim på spånkan med, alltid kul me sällskap, åka spårvagn e så tråkigt.
Ida blire mer stan, marknad, Violent Divine ofc:D dom e ju så bra. kanske därför ja lyssnar på dom just nu: Rush You <3 haha den e bra, looking forward to it. får se hur mycket man orkar med idag, ska iaf inte dricka idag och tänker hoppas på att vädret håller sig bra idag. men nu ska ja göra mej iordning o sen iväg till mor för fika o mat. sen stan:D hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0