Pepp Pepp Pepp

denna tråkiga o trött morgon befinner jag mej i tvättstugan :S
Zzzz sååå tråkigt. trött som fan känner jag mej kom hem runt 02.35 tror jag klockan va:p haha hamna me vic o tim igår, va sjukt kul haha xD störd fantasi e typ allt ja kan säga om det:P lolololololol.
så somna la runt tre och råka försova mej lite, hehe skulle upp åtta men vakna nio:P aja tvättstugan va ju kvar iaf;P dessvärre, usch hatar att tvätta det e såååååå tråkigt.
men den ljusa sidan, snart e sista maskinen  klar och då e det bara vänta på att skiten ska torka:P hihi.
men här sitter ja iaf o dricker kaffe, läser bloggar och försöker fördriva tiden lite, får se vad som händer idag-.- inget planerat i think :O men imorgon blire Kajrocken Woho =D minnen<3 hehe men det får bli ett annat inlägg för nu måste ja ner i tvättstugan. tjofräs på er:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0