sitter o lolar mej hos mamma as usual xD

Hallo. fett seg, var as seg igår när ja kom hem men för uttråkad för att bara sitta hemma =P haha
just nu sitter ja o roar mej me mors dator/cam ,vf? vet inte gillar att ha cam o ta tråkiga ego pix. xD
hehe hon åker ju bort imorgon så då blire sova här o ta hand om min lilla plutte kira. ska la snart dra mej hem till mej igen, Tich skulle nog komma förbi sen=) får se vad som händer. är fortfarande fett seg men av nån anledning på fest humör:p haha ja har inte lärt mej att ta det lugnt. hihi nä nu ska ja va social me mamma så får ja skriva lite sen. tjoflöjt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0