‎"The best things in life are unexpected because there were no expactations."

Här sitter jag, gjort om min bloggdesign, inte super nöjd men orkar inte mer nu, suttit i två timmar med den samtidigt som ja i två timmar pratat med emma i telefonen när hon jobbar;p haha vi säger inte så mkt men vi har alltid bästa konversationerna:D
Många tankar i huvudet, ont i magen har jag oxå (måsta få klaga av mej lite (fast onödigt att klaga)) aja, lifes a bitch sometimes but that mostly my own fault.
nää om man ska göra sig lite käk o sen göra sig i ordning, haha sitter fortfarande i min sov tshirt:P haha jag e sååå snygg asså.... ---eller inte :P men aa nyvaken e kul eller inte.
Nu blire käk o kolla anime,. tjowoho. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0