What's great about knowing? When you lift up a rock, do you find whipped cream? No, you find bugs. I say "no" to knowing

Moshi Moshi!
Sitter o lyssnar på musik, Emma kom förbi nyss o hade problem me stickor :P haha.
Mitt humör är fortfarande sjukt wierd, vill bara slå ner nån typ, känner mej arg o ledsen eller nått. så blir nog dra till friskis sen o få lite utlopp för allt ja känner, kan va skönt. men men ska till mamma o se om hon kan hjälpa mej lite me lite papper o skit.
men ska nog sätta mej o spela wow eller om ja ska fixa klart me min bloggdesign, e typ bara för lat o sur på datorn, örk jäkla skit dator fast du funkar ändå. brööl!! råkat färga om datorn me lite nagellack. måla inte naglarna vid datorn jonna ingen bra idé :S men aa så att sånt händer ibland. nä nu ska ja fan se shit my dad says o äta lite. vi hörs. tjoflöjt.
or not im allergic xD woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0