give me just one day

sitter o dricker te, äter knäcke me rödlök på och bara allmänt chillar;P
varit på stan o shoppat julklappar<3 bästa momo.
firat mor min som fyller år idag:D stort grattis på henne.
Sen har jag suttit i mitt kök, rökt, chillat, snackat om allt och inget med min älskling Tichi<3
såå mysigt, önskar man hade fler såna stunder, oftare och me fler pers. men men nu ska ja ta o fixa nått mer att äta känner mej hungrig bara käkat tårta idag typ;P hehe ups ^^,


Puss o kram ses på stan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0