Stop and go back....

En viss snygging påminde mej om att ja inte bloggat på ett tag. lol inte orkat och har typ glömt bort, haft tankar på annat håll. Just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma i hennes nya fina lägenhet. Gillar den, mkt mysig och underbar balkong. ja vill oxå flytta till en två. gife me cash =D 

vad har hänt sen sist...öö har skaffat en gullig pojkvän ^^, städat min lägenhet, öö blivit röd hårig ^^, varit ute o druckigt öl me favorit folket. hmm vad mer, jo julpyntat hemma:D måste fixa bild på det ju:O haha
nä orkar inte skriva mer, nu ska jag pussa om min pojke som fyller tre år ida:D han blir stor=D puss på dej min älskling Kirachan<3<3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0