Troublemaker

Sitter o lyssnar på musik, dricker glögg och funderar.
Saker och ting blir aldrig som man hoppas? why?
E sjukt trött, knappt sovit eller ätit nått för den delen idag..a bit sad tbh.
men inte mkt jag orkar göra åt det heller direkt.
Saknar för när man helt random bara drog iväg och fika med vänner eller vad som helst. saknar lite det här att ses snacka om allt och inget, nu sker så mkt över fb och mobilen. lite lame men aa världen förändras.
aja nu ska jag sätta mej o spela nått eller glo på nått orkar inte tänka så mkt mer just nu. cya
(lite random pics bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0