21 februari

Moshi Moshi!

sjunger jag när jag pratar?
ja sitter iaf o sjunger på yayaya och funderar på varför mammas dator dör i mellan åt. skit störrande, jag har ingen flytt me datorer asså. funderar på att låna mogges dator istället men det får ja säkert inte.
oooh vill se nya fairy tail men hittar inte, ir så e mammas dator gay och inte vill. gammal skit data.
men om mormor kunde komma hem och säga att det snart blir mat. skulle bjudas på lax:D jummy.

finns inte så mkt att göra me mammas dator, inte kan ja uppdatera wow heller. datorn dör efter typ 2% haha. och msn funkar inte så har typ första msn någonsin. sååååå gay. skype e väl nyaste och bästa som funkar typ.
men om man kanske skulle gå ner till mormor o gosa me Ester istället för att sitta här, och vänta på att folket hör av sig. jaaag vill ju gåå och fika:D

Men oh det snöar ute, kommer ju va ännu kallare nu. mina lår va typ skit röda igår när jag kom hem:S såå kallt det är. minus 15 typ ju. brrr.
nu ska jag leka me fb och se om någon glad nisse är inne. chu

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0