9 Februari

Moshi Moshi!
Snart är det alla hjärtans dag, trevligt. eller inte, lite larvig dag kanske? eller bara jag som tycker så!?
spelar iaf ingen roll är mest troligen i norrköping då:) mihhi ska dit i helgen<3 happy chei.
måste beställa biljett med,hmm. kanske skulle ta och göra det snart.
Imorgon är det möte kl 11. Zz måste upp tidigt:P haha ligger hellre i sängen o spinner med kira:)
han var så gosig imorse<3 kärlek på det.
möte på fredag också och sen blir det att åka till norrk<3
festa med mina bruwdar. bjuder på lite gamla party pics:
Lite random party pics sådär:P haha fina minnen, ska bli kul att festa loss lite med dom igen:D <3 Lise och jag måste ju dansa:D haha <3<3 puss puss.
nu ska jag kolla på anime eller hellcats om det är klart. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0