Avskrivning

Moshi Mooooooooooosh!
Här sitter jag och sjunger Hallelujah me BigBang<3
Sååååååååååååååååååååååååååå bra älskar Big Bang, TaeYang, GD, TOP dregel snygga killar. haha
Dagen har spenderats halvt framför WoW, halvt fram för Fariy Tail och sen Massa musik Big Bang och 4 minute specielt<3 är kär i 4 minutes nya låt den är braaaa, vill bara att dom ska lägga upp långa mvn igen i bra kvalle.
Försöker även planera in en resa till norrköping på måndag, och det råkar visst vara alla hjärtans dag, på tal om alla hjärtans dag, jag har aladdin hjärtan i kylen:) jummy nom nom
Va kul jag har lyssnar på killarna på vent, haha Nils va så snäll och lät mej köra sindra hc, fick mitt mount<3 tjoho snäll pojke. men nu sitter ja o väntar på fairy tail ska bli klart 99,1% klar hmm bara 0,9% kvar då. står tar en evighet att få hem:P haha illla asså 1-19 e hemma sen 30-65 e hemma. men inte dom där i mellan:S sjukt jobbigt asså.
Nae om man kanske skulle måla naglarna? hmm hur ska man måla dom:
så eller:
så? vilket blir snyggast?  jag tror på svart/blå men jag vet inte. lutar åt det hållet bara det att det lär bli suuuuuuuper pilligt att göra. det är den jobbiga delen:(
sen eftersom jag lätt blir uttråkad ska jag göra: 
Happy i Fairy Tail, asså va jag älskar den katten, Aye<3<3<3 kärlek på det, frågan är bara om man ska virka den eller sticka den? hmm måste visserligen köpa blå garn först men det löser sig:p
asså varför ringer folk och väcker mej jämt? imorse ringde mobilen igen och spam sms, dags att lära sig sätta mobilen på ljudlös? haha helt random telefonförsäljare ringer typ vid nio. oj va kul....NOT!
Men nu ska jag ta och leta reda på något att äta. för tydligen så måste man äta!?! visste ni deT? (okej jag drygar mej) men endå jag äter typ en gång per dag behöver liksom inte mer energi ju. men men orkar inte me allt tjat så jag vill till norrköping så kan mormor fixa mat. Ja, jag är lat, skulle helt klart kunna bara äta skräpmat, typ pizza, gyros. eller okej jag måste ha sallad oxå annars är det inget gott men endå. :P
skriva skriva långt inlägg, haha men idag blev det pizza till lunch<3 jummy synd bara att ja inte går upp ivikt när jag äter det:P haha bli avis va...jag går ner i vikt av att äta godis, hur många kan säga det? jag är epic kisse.
Nae nu ska jag sluta skriva, äta macka och läsa EGG<3<3
Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0