Get the bag and run

Åh jag vill bara packa min väska o dra härifrån...
Varför måste livet vara så komplicerat hela tiden?
*suck* >o< *suck*
Jag har mkt god lust att hoppa på första bästa tåg/buss w/e  bara åka bort någonstans ett par dagar, jag orkar inte me allt tjat hit och dit. någon som kan tipsa på vart man ska ta vägen? haha har typ inga pengar heller så det är ju lyckat liksom.
Saknar tiden då emma och jag bara impuls åkte:P haha var så kul när vi åkte till katrineholm dom första gångerna:P haha helt lost, men micke var snäll, sovplats^^ haha oh minnen<3
var där jag träffa simon inte för att jag kommer ihåg så tydligt men jag kommer bara ihåg att jag var typ borta festen efter, eftersom man typ inte kunde sova:P haha. men jag vill impuls åka någonstans, vartsom helst typ.
mm soft det skulle vara att ha sov/matplats lite varstans:P haha jag gillar att åka omkring, jäkla muppfot o göra ont, aj, lyckad jag eeeeeeeeee. slog i knät i databordet :'( buhu jag ska nog lägga mej o hoppas att morgon dagen bringar mer tur en idag. men jag är inte trött, jag är typ ingenting. jag vill åka bort bort bort bort.
menningslöst inlägg ja visst, jag behöver skriva av mej eller något eftersom simon låter skit sur när man gnäller om något till han:( geesh killar asså. eller simon e inte kille han e emo gay. och jag e på sur humör, halvt haha illa sitter och surar och asgarvar om vart annat för fairy tail är så sjukt kul<3<3 haha :D älskar happy när han alltid säger Aye, eller Aye,Sir. ne cawaii<3
Nae nu ska jag lägga mej och se om jag drar till norrköping imorgon eller inte. inte för jag typ har någon lust med det men bättre det än sitta och sura med simon:( gife egen lägenhet tack och låt mej följa min dröm. hmm. sucky sucky. nu ska jag dra täcket över huvudet och kolla dom två sista fairy tail avsnitten. vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varför tar du inte ditt pick o pack o flyttar till norrk till din mamma? Fixar med lägenheten o sånt där tråk pappersarbete och sen skaffa praktik i norrk? :)

2011-02-16 @ 14:29:47
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0