Its all ive ever had

oh segt. jag känner mej seg, inte trött, men seg, hej ja gillar "," asså seeeeeeeeegt. men aa liten blogg update då, ska man eller ska man inte åka till norrk i morgon? jag vet inte längre:S asså hmmm bättre en sitta hemma o uggla framför datorn o sura men aa skulle hellre göra annat men allt går ju inte.
oh ja vill ha tattooooooooo, ja måste sluta läsa tatto bloggs blir ju bara mer o mer sjukt sugen asså.
ohh vill sitta o spela lite gitarr nu, fick värsta suget typ. aja.
om man ska lägga sig o försöka sova istället, inte vara vaken till tre varje morgon, det funkar ju liksom inte. hmm..... tänk tänk tänk *sitter som nalle puh* hahha oooh orrrrrrrrrrrrkar inte.
ska nog lägga mej o kolla spice and wolf, drömma mej bort.
aja vi hörs:)
sååå roligt såg det ut när jag spela förut, yay liksom. eller not... nu blir anime. tjoflöjt på er

Kommentarer
Postat av: Emma

jag fattar inte varför du tvekar att åka hit o.O <3

2011-02-17 @ 10:52:14
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0