liten update u know

Moshi Moshi!
Peekaboo, peekaboo. lalaa sitter o sjunger för mej själv:P haha simon ligger och halv sover framför csi eller nått. haha ZzZzZz borde väl typ sova snart jag med, måste packa väskan och det tills imorgon och sånt.
Någon glad människa får hålla mej underhållen under den långa bussresan imorgon, ska åka 15.45 och e inte framme förens sju:( seeegt. jäkla skit möte man måste gå på innan, undra om man inte kan boka om det:P haha ja orkar inte... vill fort till norrköping ju. aja får se hur det blir imorgon. ingen aning om varför ja ska på möte heller:P haha bra koll jag har asså. men men skit sak samma. det löser sig.
Nu är jag glad för fairy tail avsnitt tio e klart. men ska man kolla, dom andra 11-15 e inte klara så då blir ja ju typ sur igen sen. haha mupp jag känner mej. trött är jag med. hmm om man kanske skulle ta o äta något och se om min dator pallar att ja kollar på andra säsongen av spice and wolf. just det måste packa väskan först. kan man inte uppfinna något som kör det åt en?
haha oh va jag är trött idag, trött på datorn också suttit och raidat i några timmar. gick la ok idag iaf men seeegt men intressant. aja vi hörs, nu ska ja gå o vila huvudet lite. Puss o Kram på er snyggingar.
ja e snäll o bjuder på en gamla cam bild :P over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0