My first Kiss

Moshi Moshi!
här sitter jag och är trött. varför lova ja och låta pigg och glad i telefonen imorgon bitti? hmm tror ja kommer svara sömnigt som vanligt:P
har ont i benet och ryggen förtillfället, en söt katt som hade mej som klösbräda, ja visst. aj.
hmm kanske skulle sova snart, vill ju inte sova bort hela söndagen, e sönda imorgon va?
dålig koll man har men men hoppas ja kanske kan åka till norrk helgen som kommer, vill ha party me brudarna:D mihih var ett tag sen. busa i emmas lägenhet:P haha
om inte emma e en dissare o drar till stockholm vill säga. men men nu ska ja göra något annat.
hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0