ojskipojski

Då var man hemma hos mor o sega igen.
stack iväg till Lise o träffa hennes emma<3 myste lite där. sen drog lise o ja till min emma och hälsa på henne, elin och emmas föräldrar. trevligt låg o myste i emmas soffa och lise lekte lite med min mobil:P
sen drog lise o ja till donken, käka lite och sen hem o sova typ. är trött men ska nog kolla lite korre serie, beautiful life? tror den hette så får se om ja orkar eller om ja bara somnar som typ igår:P höhö.


oh sicken charmig bild. eller inte....

Kommentarer
Postat av: Wullie

Its a very charming picture!

2011-02-20 @ 23:36:42
Postat av: Lise

du måste se you're beautiful! :D:D

2011-02-21 @ 12:13:41
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0