Pineapple

Moshi Moshi!
va elak ja e imellan åt:P haha nae men sitter o kollar lite spice and wolf:P hihi tycker om den serien ska nog skissa lite på den sen:P
kom nyss upp från mormor som har någon liten tant  fest:P haha, dom dricker vin o snaps:P ^^ jordgubbsvin :P
lolz. sitter o dricker barcardi breezer mamma köpt åt mej:P haha, va liten ja låter^^ får ju liksom köpa själv:P
knäpp bild men aa, e ju lite övertrött för tillfället^^
peace. fake smile ja visst varför inte ;P funkar ju det med ibland:P
men vad ska man göra kolla på nya animen jag fått hem eller kanske kolla på your beautiful. åh det borde jag nog göra:D vilken nörd ja är. ^_^
nae nu ska ja kolla lite fb och fixa hem lite your beautiful. chu

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0