Remixes

Zzz trött ja kan va fast ändå inte, haha så kul det är att folk väcker mej med sms på morgon :P haha hur orkar ni gå upp? haha ja orkar iaf inte, inte kira heller han ligger o spinner hos mej<3 mys kisse.
Kommer sakna min pissenisse när jag är borta ett par dagar nu. ska bara packa ner det sista sen är jag klar. usch det är typ snöstorm ute:S ja vill inte gå ut, jag vill ha sommar, ha mindre kläder på mej.
Mihih ska nog kanske träffa emma ikväll med:) pussigt:P
Nu sitter jag och dricker kaffe och är halv social på msn, snart blir glo på Fairy Tail fått hem två till avsnitt. happy chei:D och jag, jag är en anime nörd.:P haha
men så att e.... nu ska jag läsa lite mail och fixa med biljetter o grejer vi hörs. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0