Superstar

Moshi Moshi!
sitter här o lyssnar på musik, mormor tjatar om att ja ska komma o äta. gäsp vakna ju typ nyss, eller nyss o nyss haha varit vaken sen vid tio haha klockan e visst 12:P
ska väl göra mig i ordning och gå ner o äta lite hos henne så hon blir glad.
Ja o min gosetiger som får leka kira nu när jag är hos mamma, saknar att ha lilla kira sovandes hos mej, ingen som ligger o spinner :( buhu min lilla pojke, snart får ja mysa med han igen:D åker hem nästa söndag till han så.
Meow. puss på min kisse.
Oh ska bli kul imorgon blir stockholm me Jennifer:D hihi shoppa:D yatta^^ haha. sitter här och sjunger lite, måste orka in o göra mig iordning. e lat tjej.
http://svtplay.se/v/2340551/nicke_borg_-_leaving_home
oh jag är så töntig men jag fastna faktiskt för låten:D härlig.
Nae nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs. chu

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0