Zömntuta

Bjuder på två osminkade bilder, fast lekte lite i paint me ena av dom:P haha uttråkad ja visst. trött o uttråkad fin blandning noooot.
Snart fyller ja år. yay utgång då tack:D haha jennifer o ja kom på ideen att varför inte festa i stockholm? haha:P får se hur det blir med den saken annars finns ju alltid gamla goda norrköping eller så får man hitta på något annat:P enda tråkiga är ju att alla krogar i norrk har 23 års gräns:p brukar visserligen lyckas komma in endå men synd om restan av folket man vill ha med:P
Nae om man ska dissa msn o fejjan och sova istället.  Zzzz är ju så sjukt himla trött hela tiden.
Päjs out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0