12 Januari

Moshi Moshi!
Zzzz jag är sååå trött, förkyld känner jag mig med, min hals gör ont och mina ögon gör ont,しょぼん suck detta betyder bara förkylning :S och kira som väckt mig x antal gånger sen jag gick och la mig, han puffa mig i ryggen sen puffa jag bort honom och det sluta med ett slag i ansiktet,パンチ! suck asså den lilla bajsungen.

 

Hmm känner mig inte på bästa humör idag, simon bara surar för kira springer runt, han är en katt det är vad han gör,にゃー skyll dig själv när du har data sladdar under bordet .geesh har sagt åt honom att lägga dom på bordet men lyssnar han, nej, lättare att sura på stackars kira som bara vill leka.むっ

Aja nu ska jag dricka mitt kaffe och bläddra igenom nya Ageha. chu chu キスマークså länge<3

 


Kommentarer
Postat av: Denice

Väldigt rolig o söt blogg!:)

2011-01-12 @ 19:41:25
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0