2 Januari

Moshi Moshi!
Sitter här och börjar bli lite små hungrig ska snart laga mat, blir strimlat kött och ris idag^^ mumsigt och lite grönsaker förstårs.
Väntar bara på att simon ska diska först, segisen som typ aldrig diskar :S okej efter lite tjat så diskar han men endå.
strunt samma, kom nyss ut ur duschen, så skönt att duscha dock luktar mitt hår blekning när det är blött:( haha om ca 2 veckor blir det blekning i hela håret :O oj oj undra hur det blir, tar väl ca 2-3 gånger innan mitt hår faktiskt blir blondt, inte för jag ska vara platina blond utan mer askblond hade jag tänkte mig. får se har silverschampo hemma så gör inget om det skulle råka bli orangt första gången^^ haha inte första gången jag bleker håret så jag vet ju vad som kan hända.
men men lite bilder från idag och igår innan jag går och lagar mat:
Drack cider på nyårsafton
Satt med kira i badrummet när dom börja smälla raketerna
Mitt gosedjur har fått mössa, halsduk och vantar^^
vad töntig jag kan vara ibland:P
Mm Pop Pop Popcorn
Mysigt
En sömnig Kirachan
Avslutar med dagens outfit^^, mysig tröja från gina och over knee strumpor:D
Nu ska jag laga mat, hörs sen. Chu chu<3

Kommentarer
Postat av: Hemmafru i Florida

Jatte vacker blogg!

Kram

2011-01-02 @ 18:52:03
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0