21 Januari

Moshi Moshi!
Seg jag är, fastna inne på msn igår natt och framför pushing daisies typ bara 5 avsnitt kvar eller något.
haha mysigt, kom typ nyss ur duschen. ska snart till mormor som bjuder på lunch idag:) mys. sen blir träffa emma och thilda ikväll. lär la säkert hamna på världens ir något ikväll, får se vad som sker, ska försöka dra med emma med och hon har tid<3
men hmm ska nog dra till mormor redan nu, känner att jag måste linda foten gör fortfarande ont i den när jag går:S undra vad jag gjorde med foten igår:( aja det går väl över efter ett par dagar, e ju inte första gången det händer.
men vi hörs sen. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0