all i ever wanted, all i ever needed

Moshi Moshi!
Är sjuk, ont i foten fortfarande men har börjat gå över, var väl som sist muskelinflamation. hur lyckas jag?
ont i halsen på det, snurr i huvudet och illmående. yay vad jag är grym.....not!
men iaf, på torsdag ska jag se till att gå till min praktik, har sjukanmält mej så min röst får komma tbx-
såg precis nya gossip girl avsnittet, mihihi länge sen sist. men aja är trött och orkar inte tänk, ska dra mej till sängen tror jag. vill ha en mysig kram och lite te^^ haha kira ligger visst redan och sover så ska göra honom sällskap.
chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0