lol

Seriöst jag är trött, sitter och väntar på att emma ska ringa, dryg kollar på halv åtta hos mej.
fortfarande irriterad på min dator som internet  inte vill funka på men men det ordnar sig väl. mammas dator funkar ju.
Imorgon blir det iaf en shoppingrunda, sen fika me Sanna och sen blir det väl träffa emmafemma.
ska väl åka o kolla in hennes lägenhet sen. e nyfiken juuuuu. sen blire se klart pushing daisies om jag inte slocknar på direkten ikväll.^^ haha. vi hörs.


Lite snygga kläder från yesstyle att dregla över:D chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0