morgontrött

Moshi Moshi!!!
Zzzz vad morgontrött man kan vara då.
mm kaffe コーヒー och upppiggnade musik det borde hjälpa:P shy boy カラオケ
ingen kisse som han och väcka mej idag var redan vaken när han kom:)
men men seg dag känns det som 10-18 tror ja praktiken är. kommer inte orka, fortfarande lite sjuk men kan inte stanna hemma denna veckan också dessutom är febern borta bara halsen som är kvart fortfarande. får hålla mig road med sms när jag är uttråkad携帯 haha^^, brukar funka.
nae om man skulle gå och göra sig iordning kanske så man kommer i tid:P haha inte för det tar lång tid att gå dit men e seg så tar säkert en kvart för mig att dra mig dit^^ haha. vi hörs. (^з^)-☆Chu!!
lär mig rita snyggare manga tack:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0