nytt år^^

Moshi Moshi!
Nytt år, nya löften att hålla^^
haha sitter här trött och väntar på att kaffet ska blir klart, har fixat en ny design nu till våren, känns lite för kärleksfull kanske? haha ge mig kommentarer plz på vad ni tycker om den:D
Funderar på att kanske rita en egen design för hand bara för att göra den extra cool, men får se om jag orkar och hittar tillräckligt med insperation för det. skulle vara cool att göra det, mer mig då, japanskt, anime, musik, djur osv massa mig helt enkelt^^ haha får se hur det blir med den saken. tål att funderas på iaf.
Nah nu ska jag hämta kaffe och läsa nya Jelly:D chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0