what to do

Moshi Moshi!
Sitter och känner mig allmänt barnslig, haha lyssnar på scooby-doo påminner mig om när jag var liten, lite mysigt så där, kira ligger i min säng och sover på min kudde^^ haha sötmissen.
Idag blev det en sväng till bibblan, låna fyra nya böcker, en om katter som redan är utläst^^, två fantasy och en skönlitratur. geeky jag är då, kul att drömma mig in i böckerna, ger mig insperation<3
En sväng förbi ica också, köpt hem mer blekning^^ snart dags att bleka håret igen, spännande att se hur håret blir. nyfiken nyfiken.
har ont i magen, funderar  på att ta ett bad men känner ingen lust för det, kanske återgår till min bokläsning eller så läser jag nya Ranzuki jag fick idag^^ hmm det gör jag. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0