Yay internet funkar nu

hihi fick tag på simon och han fixa internet:D happy chei igen, gillar verkligen inte mammas ûber sega dator med typ 80talets msn, allså det är första msn som kom ut^^ haha ser så fel ut. och dessutom har hon värsta mupp tangentbordet. men nu är jag nöjd, har min dator och jag kan kolla klart på min serie sen.
har varit hemma hos mamma och varit hos mormor hela dagen. skönt att bara vara hemma och mysa<3
som jag trodde så va första mormor sa: " men gud vad har du gjort med håret?:O" haha ja visste att hon skulle säga det, hon verkar iaf vänja sig vid det och förstod att jag inte ska vara platina blond, för det vill jag inte vill bara ha tbx min naturliga hårfärg igen så:D mörk askblondt/ljust brunt lär det bli tillslut, palla inte det mörka jag hade:p haha men som mormor vet så lär det säkert bli mörkt sen igen, jag kan aldrig bestämma mig. haha konstigt att mitt hår inte ramlat av en så mkt som jag slitit på det efter alla dessa år:P
men men känner att jag mår bättre nu, mådde iaf inte bra på bussen men tur så har man ju roligt folk som får en att tänka på annat:
haha tanten på andra sidan av mej bara glodde för ja inte kunde sluta garva:P haha xD
kul var det iaf:D vi gillar såna människor.
drack nog lite för mycket kaffe med och lite för lite sömn tror det kan bero lite på att jag mådde dåligt på bussen:S hoppas på bättre sen när jag åker tbx.
nah om man skulle krypa ner och kolla på lite serie och få lite sömn som jag missa förra natten? hmm nörda lite msn till kanske, osp spam skriver^^, typ iaf.
men men skriver mer imorgon för nu känner jag hur trött jag är och att jag behöver vila så chu chu<3
(bilder får komma imorgon Zzzz)

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0