Zzz

Nu kom jag hem från mormor, ligger o latar mej i sängen, ska kolla något avsnitt av serien och vänta på att emma ska höra av sig, sen blir träffa thilda och Hanna, hanna har jag inte sett på typ länge... ska bli trevligt.
har fått en gasbinda liknande sak till foten av mormor nu så nu ska la smärtan försvinna när jag inte kan flytta runt foten som jag gör:P haha muppigt.
men men fåår sms från emma femmaa nu, oh diss^^ tss men aa ska nog dra med henne och handla mat sen när hon slutat:D hihi fick föresten ett Ûber fint armband av mormor visar sen ja loovar:) oh har myst me Ester. kisse kärlek saknar kira som bara den, men nu ska ja dra ner till stan, emma femma behöver mig. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0