zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

första dagen på praktiken imorgon, wish me luck.
va har hänt annars då? öm e brunett eller typ ljusbrun/mörk blond:P mer min naturliga hårfärg fast brunar då:P
charmig osminkad mej javisst:P har inte orkat tagit en bättre:P
så seeeeg e jag liksom. min röst e fortfarande mupp men ingen feber så det känns lungt att gå till praktiken nu. skönt knarka halstabletter typ hela helgen.
charmig bild på emma och mej när jag var i norrk:P haha fun times:P
seriöst varför blekte jag mitt hår blondt? kan någon lära mej att hålla fingrarna i styr när det kommer till hårfärger:P haha ja lär mej aldrig ändå vet jag att jag alltid blir brunhårig i slutändan:P tss illa.
Fail på mej, skulle göra ett hjärta till pushing daisies intro. gick väl sådär:P haha hade väl varit bättre om ned hade varit på skärmen istället:P haha^^ iaf jag älskar den serien nu<3
Min söta Ester<3 puss puss på dej, min gamla kissenisse som bor hos mormor<3
Min feta Kirachan<3 hihi gose kisse
Haha sitta leka med kameran när emma duschar har man gjort många gånger:P hahaXD
avslutar med en bild på mitt fina armband ja fick av mormor.
hörs imorgon eller nått. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0