Lista!!

Ålder:
21 years of age^^

Bor:
Norrköping

Nämn 10 saker du gillar.
Sushi, öl, facebook, snorhög musik, sex, att vara kreativ, inredning, katter, vänner, familj

Nämn 10 saker du ogillar.
iskallt kaffe, plocka hundbajs, drama, krig, onödigheter (orkar inte komma på fler)
Vad ska du göra i sommar? 
Vara full xD haha bara umgås me folk man gillar

Vad lyssnar du på just nu?
John Norum – Love Is Meant To Last Forever

Bästa platsen du varit på?
hmm ingen aning faktiskt!

Nämn 3 saker folk kanske inte vet om dig:


Mest nöjd över på kroppen?
Nöjd o nöjd den funkar ;).

Mest missnöjd med?
mitt synfel!?! i think

Vad läste du på gymnasiet?
natur/samhäll. 

Piercingar/Tatueringar: 
örat bara, ska kanske skaffa fler o tatto ska ja lätt ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0