21 Mars

Moshi Moshi!
Idag har det sökts jobb, ringt runt som bara den och chillat.
hehe ska på arbetsintervju imorgon (ida) ska bli spännande, kul att kolla in lite nytt.
varit hemma hos bästa emma idag med. prata av sig lite is the shit, emma goes kurator:P haha nae men vi älskar henne<3 sen kom micke, satt o halv sov i emmas soffa tills vi bestämmde oss för att dra hem till han o lira Wii. hehe ja ädge sönder mario kart =D så awesome man kan va:P haha eller hur?
men men nu ska jag nog ta något och äta, sen sova. ska fixa lite imorgon med. hoppas på papper på posten annars måste ja in o be att få dom i handen, vill inte missa lägenheten pga något sådan dumt. måste till af oxå och även till polisen men det får bli senare i veckan.
nae nu blir nog lite käk o the simpson. chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0