All i want to do is to make you rock

Moshi Moshi!
Sitter här o halv sover:P haha ska snart kolla nya hellcats avsnittet:P
ikväll blir fika me Lise och Thilda, mysigt, fika på skafferiet, var länge sen jag fika där.
brr ja fryser, någon som kan ge mej lite värme?
Nae har ont i örat, jäkla örhängen asså. eller så e det väl mitt öra som e knäppt, fast iofs jag tvinga ju igenom örhänget igår så får väl skylla mej själv lite:P haha blev så glad när det gick igenom:P haha trodde jag aldrig^^
ska snart oxå ner till mormor, hon skulle fixa min jacka:) sen blir stan måste köpa små örhängen som ja inte e allergisk emot, hmm undra om det finns några billiga äkta guld? (illa att ja bara tål äkta guld i öronen :S) im wierd.
nu är hellcats klart så ska kolla på det, peace out dudes.
en dålig bild på skorna jag köpte igår
haha^^
haha ja e såå ego ibland =^_^= hej köp lite mörkare hårfärg tack:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0